Söndag - jag är utvilad

Äntligen känner jag mig lite piggare för en gångs skull, har sovit bra inatt, kan bara komma på att jag vaknat en gång och det var när Filip smög in till oss. Strax dags att kila iväg och käka frukost, idag blir det nog på Bakom muggen som det ser ut. Sen i eftermiddag har vi profylaxkursen och det ska bli jättekul (tänk att äntligen lägga hela 4 timmar på att tänka på att det kommer en förlossning om 8 veckor). Sen tänkte jag nog börja spåna lite på vad vi ska ha med oss på norrlandsresan, så att man hinner tänka igenom det noga och komma på ev saker man brukar glömma av.

Igår var en sån dag när allt gick i ett, sen åkte vi ut lite tidigare till svärföräldrarna då vädret var bra och Filip älskar att cykla. Älsklingen blev direkt tilldelad rollen som grillmaestro och jag intog en solstol i uterummet och slappade där. Kalaset blev jättetrevligt och både mat och fika var riktigt smarrigt. Sen invigde jag också min nya väska igår på kalaset, första dagen utan regn och en Bayswater förtjänar faktiskt solsken första gången den används tyckte jag :-D.

Nu ska jag springa och göra mig iordning för frukosten, ha en mysig söndag allihopa, här är vädret jättefint så jag ska försöka njuta lite av att vara ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0