Söndag - helgen går fort!

Vi har haft en jättetrevlig weekend ända sen i torsdags. Då var vi hos några vänner och grillade och hade supertrevligt. Fredag kväll var vi här hemma och grillade med några andra vänner och det blev lika lyckat det. Igår lördag hade vi en ganska hektisk dag då vi först tog oss in till stan och käkade frukost, sen handlade vi en sverigetröja till Filip så att han var preppad för matchen. Därefter bar det iväg hemåt då vi hade några vänner som kom förbi på en eftermiddagsfika. Sen vid 16-tiden bar det iväg på BBQ+fotbollskväll hos några andra vänner. Vi hade jättetrevligt och kom hem först vid halv ett inatt så idag har vi sovit länge hela familjen. Tyvärr blev ju matchen ingen höjdare men det är ju sånt man får ta. Jag vann iaf en slant på att jag satt att det skulle bli mindre än 2,5 mål i matchen, alltid något :-). Idag ska vi iväg till älsklingens jobb en sväng, de har lite aktiviteter och grillning där. Eftersom han är chef så får man ju iaf visa den goda viljan och åka dit och vara med en stund. Nu ska jag joina övriga familjen i frukostplaneringen. Ha en superbra söndag allihopa och glöm inte att rösta i EU-valet!

Update: Nu kikade älsklingen precis in och föreslog frukost på St Knuts - behöver jag säga att jag är inte så svår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0