Sista arbetsdagen!

Nu är det bara timmar kvar av arbetsdagen (slutar vid lunch idag). Sen får jag vara LEDIG, jag får SOVA ut lite. Även om jag har Filip hemma så är han ju rätt lätt på morgonen, han sover ofta rätt länge (iaf till 8-9) och när han vaknar före oss så går han och slår på TVn och tittar på barnprogram. Så jag hoppas på att min energilöshet senaste tiden ska bli lite mindre överhängande om jag får sova ut lite mer. Ofta vaknar jag ju själv vid 8 på morgonen, men det är just den där extra 1,5 timmen från halv sju till åtta som gör skillnaden för mig.

Idag har jag massa rutinprylar att syssla med, men har redan jobbat undan en del:

Chefen ska intyga inkomst till Försäkringskassan - CHECK
Skriva ut lite papper - CHECK
Lämna tillbaka lånad bok till kollega - CHECK
Tidrapportera - CHECK
Skriva in autoreply i mailen om min frånvaro - CHECK
Handla lite bil-kul till Filip
Kika på MQ efter linne

MQ och prylarna till Filip tänkte jag ta på hemvägen då jag går förbi Hansacompagniet. I övrigt känner jag mig rätt redo att gå hem nu. Idag är det riktigt trist väder här, men det gör inte så mkt då vi ska ta oss härifrån i eftermiddag och köra mot Norrland. Hoppas ni får en bra torsdag allihopa och en underbar midsommar, nu blir det nog lite bloggpaus för min del, lär inte ha så stora möjligheter att blogga ute i mammas sommarstuga, men det kanske blir något inlägg om jag hittar en dator när vi är i civilisationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0