Onsdag

Idag (precis som igår) vaknade älsklingen ofantligt tidigt (han åkte till jobbet strax efter 6 imorse). Vet inte varför han blivit så morgonpigg, men jag tog därför Filip till dagis så han kunde komma iväg. Idag skulle de ha utflykt på dagis så Filip var väldigt glad och uppspelt. Det blir Alex som hämtar idag då han kom iväg så tidigt, lite ombytta roller. Jag är ganska trött idag, vi kom i säng 22.30 pga att vi tvättade sent. Ett avsnitt av House hann vi också med mellan tvättrundorna. Nu är det dags för frukost känner jag, mackorna står uppdukade i fikarummet och jag är HUNGRIG! Ha en bra onsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fattybom

Sv: Körsbärste..? Men är det inte det rött? Låter gott, måste spana in! :P

2009-06-10 @ 10:52:54
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Fattybom

Sv: Alright! Ska testa det! Tack :)

2009-06-10 @ 11:12:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0