Måndag!

Seg och trött som en zombie är just vad jag är! Men det är måndag och jag har nu bara 8 hela arbetsdagar kvar + ett par timmar idag förstås. Viktigt med de där detaljerna, just nu är jag så trött och slö så jag vill bara sluta jobba NU. Idag har vi inte något särskilt planerat, ska slappa och kanske hinna med något avsnitt av House, vi har hela säsong 5 redo. I veckan måste jag ta mig till provtagningen för att se hur mina prover ligger, men de har varit rätt stabila senaste månaderna så det är säkert inga problem. Tyvärr är jag inte så kul och inspirerande att läsa idag känner jag, har noll inspiration men ville iaf skriva några rader. Ska även lägga in ett tips på en UNDERBART mysig blogg jag hittat.

Ha en superbra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0