Tradera-premiär!

Så har jag då provat på att lägga ut lite kläder på Tradera, ska bli spännande att se hur utfallet blir. Har inte satt så höga utropspris då jag vill bli av med det så fort det går.

Nästa vecka ska vi ju till Bakken på torsdagen, så det blir skönt då jag slipper vara själv med Filip. Det tar en del på krafterna just nu då han är så aktiv och vill göra saker hela tiden, men jag får ju säga nej emellanåt när jag inte har ork. Igår tog vi oss iaf in till stan och handlade lite (fyndade babykläder) och sen stannade vi till i parken där han fick spela lite strandtennis (jag fick köpa ett sånt istället för mjuktennis då det var stört omöjligt att hitta).

Igår kom älsklingen hem och hade äntligen haft sitt lönesamtal, han fick 1500 i löneökning + 5 extra semesterdagar så nu har han 35 dagar per år den fuskisen. Stackars jag har bara 30. Det kändes bra iaf att den biten är klar och nu får han utbetalt löneökningen retroaktivt sen april så det blir ju lite extra klirr den här månaden. Inte helt fel då det är sista månaden med två fulla löner, sen är det mammapeng som gäller för min del så då blir det till att hålla igen lite.

Nu ska jag ta tag i att plocka undan i köket lite efter frukosten, får se om jag skriver lite mer här senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0