Söndag!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar men i fredags fyllde Alex år så då hade vi fullt upp. Han fick en tillbehörssats till sin Festool borrmaskin och han blev riktigt glad för den, så det kändes som en perfekt present. Sen åkte han och jobbade på förmiddagen och på eftermiddagen tog vi oss ut på en runda på stan. Vi gick och åt lunch med Linda och Kristoffer och sen gick vi runt och strosade i olika butiker. Framåt eftermiddagen tog vi oss till 1 rum och kök för att käka, men då hade de bytt ägare så det blev en positiv upplevelse. T-Bone hette det numera och hade grillmeny nu istället. Maten var verkligen suveränt god, jag åt lax med scampispett och de andra tog ryggbiff. Vi satt där en stund innan vi gick hem till oss och avslutade kvällen, blev en riktigt trevlig födelsedag. Igår var vi ute och shoppade lite bebisprylar, jag köpte ett påslakanset till bebben och en rosa supermjuk filt. Påslakansetet var Filip med och valde så det blev Laban. Slänger in en bild nedan:




Efter att ha varit i babyaffären åkte vi ut och fikade med Alex föräldrar och lämnade igen lite saker de glömde här när vi hade kalas förra helgen. Sen åkte vi på vägen hem in ohc handlade lite gott och såg på "Änglar och demoner" på kvällen. Den var helt ok tyckte jag, varken dålig eller superbra, men underhållande. Idag har vi haft lyxbrunch, omelett med bacon samt hemgjorda pannkakor - inte illa. Alex åkte iväg och fiskade med sin bror och pappa nu på eftermiddagen så jag har donat på här hemma, städat och rensat ut massa skräp. Har lite mer jag kan rensa ut känner jag så jag ska ta ett ryck till efter vi ätit middag. Hoppas ni haft en bra helg, nu är det dags att börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0