Skön lördag!

Idag har dte varit en riktigt härlig dag. Jag och Filip tog det lugnt hemma tills Alex kom hem från sin fisketur. Han hade som vanligt fisk med sig så nu har torskförrådet fyllts på igen. Sen gjorde han sig klar på fem röda och sen åkte vi mot Höganäs. Vi kom dit i god tid innan de stängde och fyndade glas precis som vi hoppats på. Sen när vi åkte hemåt var klockan halv fem så vi började fundera på middagsplaner, vi körde genom Höganäs men hittade inget klockrent ställe, fortsatte mot Viken och av en ren händelse hamnade vi i hamnen. Där hittade vi en mysig thairestaurang med uteservering bara några meter från hamnen, så man kunde sitta och spana på båtar medan man åt. Skugga fanns det också så jag var riktigt nöjd. Maten var supergod, jag tog en fried rice med massa skaldjur, personalen var supertrevliga och allt var toppen. När vi var klara så åkte vi hemåt, tog en liten avstickare in om Väla och skulle kolla på tennis-set till Filip men hittade inget. Nu är vi hemma sen någon timme och svettas i vår varma lägenhet, snart dags att köra igång ACn för kvällen och då blir det lite svalare iaf i sovrummet. Imorgon är planerna att åka till Folkets park, eventuellt ska vi köra frukost på St Knut, vi får se när vi vaknar och hur vi känner då. Nu ska jag däcka i fåtöljen en stund och sen hoppas jag på några House avsnitt i sällskap av iskall saft.

Ha en fortsatt bra lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0