Not so passive agressive!

Just nu är jag rent allmänt irriterad. Det jag är irriterad på (och jag är riktigt förbannad inombords) är att den JÄVLA solen måste visa sig idag. Det började ju jättebra med mulet och runt 20 grader och det kändes som en skön dag. Men nää det går visst inte för soljäveln att hålla sig borta en hel dag. Sur är vad jag är!

Jag känner att dessa fyra veckor som återstår till beräknat förlossningsdatum kommer bli JOBBIGA om det ska bli så här varje solig dag! Var bara tvungen att avreagera mig lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en fortsatt bra dag!

2009-07-07 @ 16:55:45
Postat av: Anonym

amen maria solen är ju skön:)kram

2009-07-07 @ 16:57:08
Postat av: Maria

Solen är INTE skön i vecka 35-40 av en graviditet. Annars är den hur skön som helst :-D.

2009-07-07 @ 17:29:30
URL: http://hobbelito.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha få ta plats i skuggan och bara ta det lungt så kan den vara lite skön. Tänk på oss andra som vill ha solen:) KRAM

2009-07-07 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0