Härlig torsdag!

Idag har jag och Filip haft bilen för att vi skulle kunna åka iväg och bada. Linda och Kristoffer var i hennes föräldrars hus som har en stor pool, dock bara 20 grader varmt ca, men för Filip räcker det ju, han var i tills jag tvingade upp honom coh då var han nästan blå stackarn. Två vändor hann han med, sen fick han plaska i barnpoolen de satt upp, där var 25 grader så det passade honom lite bättre. Vi fikade och hade allmänt trevligt, sen tog vi oss iväg och fixade presenten till Alex inför imorgon. Han fyller ju år då. Förhoppningsvis går allt som det ska och han har eftermiddagen ledigt imorgon, vilket ska bli härligt. Vädret ska inte bli toppen men jag ser fram emot att vi kan umgås alla tre. Kanske flyga drake på Ribban om det blåser tillräckligt  (det verkar som att det finns potential för det). Sen hoppas jag på en mysig fika nånstans.

Nu är det dags att dona vidare här hemma, ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0