F***ing mjuktennisset - ska det vara så svårt?!

Det är sommar. Barn vill leka. Hur f-n kan det vara så j-a omöjligt att hitta ett mjuktennisset nånstans? Jag har varit i alla leksaksaffärer jag kan komma på, har surfat på nätet och letat och det bästa jag hittat so far är denna på Netonnet:
http://www.netonnet.se/index.asp?iid=132031 och tror ni inte den jäkla produkten är slutsåld i hela Sverige förutom Kalmar. I övrigt - NADA. Jag börjar fundera på om de slutat tillverkas. Om nån har nån aning om var man hittar dessa så kom med förslag. Har redan kikat på Harald Nyborg, ett par Statoil, BR leksaker (flera butiker), Toys r us samt ett okänt antal mindre butiker. Suck säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0