De norrbottninska satansverserna....

... började vi lyssna på igår, har fått den som ljudbok i sommarpresent från jobbet, jag fick välja mellan ett antal böcker och den verkade ganska intressant, särskilt om man själv är uppvuxen i Norrbotten. Vi fick några goa skratt emellanåt, tror älsklingen tycker att det norrbottniska synsättet på livet är ganska underhållande. Det är melankoli och mörker och depression, förmedlat av Ronnie Eriksson - kan det bli fel? Den är dock inte så lång, bara 2 timmar så vi klarade av en halvtimme igår.

Vi såg också filmen "The hangover" tidigare på kvällen. Handlar om fyra killar som drar till Vegas för att fira svensexa och den var riktigt kul, jag väntade mig ännu en hollywood-standardkomedi, men denna var riktigt kul och musiken var tung. Massor av hiphop. Bäst i filmen var brudens bror tyckte jag, men ni får själva se den och bedöma.

Idag är jag också själv, Filip är hos farmor och farfar och vi ska dit och hämta honom och käka middag senare, så jag har passat på att packa Tradera-paket och skicka vinnarmail, ska köra en tvättmaskin vid 12 också. Sen ska jag ut till svärföräldrarna tänkte jag, kan lika gärna åka dit och umgås som att sitta här själv, sen skulle även Alex bror och hans tjej komma dit så sällskap har man ju där iaf. Nu är det dags att ta tag i att äta frukost och göra sig i ordning känner jag, ha en fin onsdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Den skulle jag vilja se jag med,verkar superkul!

2009-07-22 @ 11:02:35
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0