Dagarna lunkar på....

Nu har jag fixat och donat halva kvällen igår och lyckats få till en jättefin fotobok för Filip. Ska bara finjustera den och sen skicka den för framkallning tänkte jag. Ska bli jättekul att se hur det blir.

Igår åkte Alex iväg med sin bror och kikade på fiskespö, han ville hitta ett nytt då hans gamla gått sönder. Jag och Filip stannade hemma, kände att jag blir bara rastlös och ville inte stressa honom.  Han kom tillbaka med ett jättefint spö så han var verkligen nöjd med sitt fynd. Han prutade rätt rejält på det så jag tror han kände sig riktigt nöjd över köpet.

Jag börjar verkligen räkna ner nu inför förlossningen, jag tänker rätt mkt på hur skönt det ska bli att kunna ha VANLIGA kläder igen. Ska försöka bli iväg med lite mammakläder på Tradera tänkte jag, om jag bara orkar ta tag i det. Har en hel del kläder från i våras som antingen inte passar längre, eller som känns för varma att ha nu på sommaren.

Igår var vi nere i förrådet och letade inlägget till vår bilbarnstol och trots att vi letade igenom varenda kartong nästan så hittade vi den inte. Jag blir tokig på sånt, men i värsta fall får vi ta en frågerunda och se om nån har en sån vi kan låna, det är ju bara första månaderna man behöver den, sen tar man ju bort den så det borde inte vara omöjligt att hitta nån som kan förbarma sig en sån kort period.

Dags att ta tag i att hitta på något för dagen, har lite uppslag men inget bestämt än.....

Ha en bra tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0