Barnfri

Idag har jag en riktigt skön dag, Filip är hos farmor och farfar och det är faktiskt välbehövligt för oss båda. Han är ju inne i en rätt trotsig period just nu så det blir en del tjafs om onödiga saker, tror inte han tramsar lika mkt med andra människor så det är nog skönt för honom att få lite lugn och ro från tjatiga mamma också :-D. Jag har varit hos barnmorskan och allt såg bra ut, nu har den lilla bebben fixerat sig också, vilket jag blev förvånad över, har läst så mkt om omföderskor och att barnet ofta bara förblir ruckbart, så det kändes skönt. Sen var jag och käkade lunch med älsklingen på en restaurang i närheten av hans jobb. Nu är jag hemma och tar det lite lugnt, sen ska jag hämta honom på jobbet och så får vi se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0