Vilodag & släkten är värst

Idag har jag varit hemma från jobbet och tagit det lugnt, sov halva förmiddagen, var helt utslagen. Nu börjar det kännas som att det går åt rätt håll men energi har jag inte mkt av. Imorgon måste jag ta mig till provtagningen och ta blodprov inför vårt NUPP/KUB test. Sen är det inskrivning hos barnmorskan på onsdag.

Onsdag är för övrigt en sjukt hektisk dag, på kvällen körde det ihop sig totalt för oss men vi lyckades få till en barnvakt med nöd och näppe. Vi ringde i fredags och frågade Alex bror angående barnvakteri på onsdag, då råkade han befinna sig hos föräldrarna. Han svarade då att de inte kunde eftersom de flyttar dagen innan och inte kände att de hade tid. Då hade svärmor sagt till honom att  "fattar de inte själva att ni inte kunde det, det var ju dumt att ens fråga er".  Vad har vi gjort för att förtjäna såna kommentarer? Tror inte att Alex bror tog illa upp av att vi frågade, så varför lägger hon sig i det? Och man undrar varför vi inte träffar dem oftare än vi gör... i wonder i wonder......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0