Tupperware

Ikväll ska jag ha Tupperware party hemma, ska bli riktigt trevligt, mest för att jag själv är sugen på en del saker från dem. Vi blir bara sex stycken, men för stunden har jag väldigt lite ork och energi och orkar helt enkelt inte med att ha 10+ personer som springer runt hemma, man ska ju fixa fika och underhålla sina gäster också. Nu blir det närmaste kretsen och då kan man ju koppla av på ett helt annat sätt än man skulle kunna göra om man bjuder hem "halvkändisar".  Helst hade jag velat bjuda på chokladrutor, men jag tror inte att jag kommer att hinna (läs: orka) baka innan, så annars får det bli halvfabrikatvarianten, fungerar ju lika bra det också.

Slänger iaf in en bild på vad jag hade VELAT ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0