Torsdag - snart en vecka till avklarad!

Nu börjar det närma sig helg igen, superskönt! Har inte alltför mycket planer, så vi får väl se vad som dyker upp. Ska iaf ner med julsakerna i förrådet. Funderar på om man kanske ska gå igenom ett par kartonger därnere som vi inte hann med sist, men vi får se om vi orkar.

Idag såg jag att min order på La Redoute var packad och redo att skickas, ska bli spännande, den kommer tyvärr att delas i två delar, då några saker kommer in 10 februari, men det blir ju inte så lång väntan så dte är ok. HM paketets leveransbesked säger vecka 4 så det dröjer nog någon vecka till.

Jag har utvärderat en ansiktskräm som heter Exuviance och den är riktigt bra, luktar gott gör den också. Igår provade jag en ansiktsmask som lustigt nog torkar och sen kan man dra av den, Alex fick flashbacks till TV-serien V när jag drog av min "hud"....  Har än så länge bara köpt provpaket, men jag kommer att gå på "the real stuff" sen då jag är supernöjd.

Idag damp det ner två inbjudningar i mailen, en till ett Me& I party och en till ett Tupperware party, båda i mars. Det är bra, då jag vill kika lite på Me&I innan jag beslutar mig för om jag ska ha eget party längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0