Tisdag!

Så var det tisdag. Jag är ganska pigg faktiskt, kan bero på mitt sjukliga snoozande imorse kanske? Var och handlade Exuvianceprodukter idag, köpte ansiktstvätt, tonic, dagkräm, nattkräm och ögonkräm.

Igår kväll såg jag och Alex "The curious case of Benjamin Buttons". Filmen var 2 h 40 min lång och om man inte är upplagd för deppigheter ska man undvika den. Det var en rätt mörk film men ändå var den så pass fängslande att man inte kunde sluta titta. Sorglig men vacker på samma gång.

I helgen tvingade jag Alex att genomlida min favvo miniserie nr 1 från tonåren "Tracys hämnd". Den är i två delar på vardera 2,5 timmar. Han tyckte dock att den var rätt ok för att vara så gammal tror jag för han såg båda delarna utan att knorra. Men vi skrattade ju högt åt vissa saker, som man inte reflekterade över på samma sätt under 80-talet.

Idag blir det fiskgratäng på menyn, ska bli gott faktiskt. Jag är inte alltför mottaglig för konstigheter när det gäller maten just nu så det känns lagom utmanande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0