Sovrummet tar form!

Nu har vi äntligen börjat få ordning i vårt sovrum. Vi köpte förra helgen en sängstomme på IKEA (efter många om och men valde vi en svartbrun MALM).



Sen bestämde vi oss för att köra grönt tema i sovrummet och hittade följande prydnadskuddar på Hemtex:



Vi fyndade också gardiner i ungefär samma kulör med blommönster på hos Hemtex, samt en kudde från Charlotte Trend som har massor av fina saker. Sen hittade vi även ett sängöverkast i Mullvadsfärg på Hemtex, tyvärr hittade jag inga bilder på några av dessa saker så ni får fantisera själva om hur det ser ut :-).

Nu har vi kvar att skaffa:
Byrå
Sänggavel med inbyggd förvaring (om vi ska ha den, vi är inte 100% säkra än)
Nån snygg lampa att ha på golvet/byrån
Sänglampor

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den är verkligen riktigt snygg den stommen! Vi är också lite sugna på nån sån liknande, vi måste ha öppet slut eftersom vårt sovrum inte är så stort.

2009-02-28 @ 01:50:26
Postat av: Maria

Ja den är så enkel, och bra pris dessutom! Jag gillar den jättemycket nu när jag "vant" mig.

2009-02-28 @ 15:07:06
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0