Snuvig och förkyld!

Igår kväll började jag känna mig lite hängig när vi kommit hem från Alex föräldrar. Vi käkade middag därute hela familjen. Så jag gick och la mig rätt tidigt. Har sovit urkasst och är rätt tung i huvudet. Idag blir det inget jobb för min del.

På tisdag ska Alex bror och hans sambo flytta, de har fått en knepig flyttid, 8-12 på en vardag, och eftersom det är många andra som ska flytta samma vecka så måste man hålla sin tid. Så Alex ska vara ledig från jobbet på förmiddagen och hjälpa till där är det tänkt. De har ju lite tight med tid på sig (bara fyra timmar) men det ska nog hinnas med eftersom de är några stycken som hjälper till. Vi var hemma i deras gamla lägenhet i lördags och hämtade vårt babyskydd som de förvarat i sitt förråd, det var väldigt spartanskt där hemma, allt i flyttkartonger och som sittplats kunde man välja på en baslåda, en träbänk eller en tvåsitssoffa (lyckades få en plats i den sistnämnda). Sen blev det en liten tur till en lokal pizzeria och vi konstaterade att det var första gången vi satt där och åt fast vi hämtat pizza där rätt många gånger under tiden de bott där.


Kommentarer
Postat av: linda

Ha ha ha det var ett bra inlägg:) Ja kartonger finns det gott om men det är ju värre med sittplatser:) Men det fixade vi bra. Vi är duktiga alla 4 på att finna egna lösningar:) Det är ju därför vi är som gjorda för att umgås med varandra.

Tack för att vi har er. Ni är bara för goa.

Kram

2009-01-26 @ 17:12:56
URL: http://liindda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0