Mellandagsrea - jag fyndade!

Efter ett otal rundor på rean så lyckades jag faktiskt fynda en vinterjacka. Har kikat på rätt många affärer och slutligen hittade jag en jacka på Vero Moda. Precis lagom tjock och precis lagom lång (vilket tycktes omöjligt att hitta på alla andra tjugoelva affärer jag varit på). Jag var först på Stadium och hade kikat lite på Peak och North Face, men shit vilka gigantojackor det var, det kändes som att gå omkring med en blyväst eller nåt. Så trots att jag hade budget på 3000 kr för köpet så slutade det med att jag betalade blygsamma 400 kr (efter 50% rabatt). Det var INTE vad jag väntat mig och jag är väldigt glad just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0