Lunchkoma

Fy fasen vilket lunchkoma jag hamnat i nu. Jag måste försöka hålla mig vaken för senare i eftermiddag har vi teammöte. Måste ut och fotografera lite i helgen, vi har skapat en fotoklubb på jobbet och vi har bestämt ett tema för nästa möte och då ska alla ta foton på det temat och visa på mötet. Får se om jag får till nån fullträff.

Just nu har jag eftermaten-illamående. Lite gungande åksjukekänsla och lukten från Subway här nedanför kontoret när jag gick förbi var OUTHÄRDLIG. Jag ville spy nästan för det luktade lite bränt bröd. Bränt tycks vara något jag har ytterst svårt för, när vi slår på ugnen hemma och det kommer lite bränd lukt från den så måste jag gå ut från köket. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0