Lördagsmys

Igår kväll fick vi fikabesök på kvällen, vi hade tvättid så vi var lite bunda här hemma. Vi har rätt mkt gott kvar från Filips kalas så det är skönt att kunna ta fram lite när nån kommer. Idag har vi varit på posten och hämtat mitt paket från La Redoute, och gått en långpromenad. Skönt att få lite frisk luft. Sen när vi kom hem mådde jag lite illa (blodsockerfall troligen) så vi vilade en stund allihopa. Sen gjorde vi middag och har köpt hem lite gott till ikväll och ska bara mysa och ta det lugnt. Vi behövde ta det lite lugnt kände jag idag, är rätt trött och sliten.  Imorgon får vi se vad vi ska göra, har inga planer än så länge. Måste till posten och returnera ett byte, stuprörsjeansen jag köpte på LaRedoute var gigantiska så jag måste byta ner mig en storlek, såna jeans ska ju sitta som ett smäck och inte vara pösiga. Hoppas ni alla får en trevlig lördagkväll, dags att kasta sig i TV-soffan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0