Fredag

Vilken trevlig avslutning på veckan. Vi har haft några kompisar över på Wii kväll och det sjuka är att Filip börjar bli så galet bra på bowling, han kan spela mot oss vuxna utan problem. Han strikade massa gånger och jag var helt impad av honom. Vi köpte hem lite thaimat och hade en trevlig kväll, de gick hem nyss eftersom alla var rätt trötta efter jobbveckan. Förutom en trevlig kväll fick vi hjälp att fixa termostaten i våra tre trasiga element så nu fungerar de perfekt.

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på för nåt, men dagen får utvisa vad som händer. Jag är sugen på en shoppingrunda i stan, får se om jag kan flörta in mig hos älsklingen och få med honom. Har sett att MQ fått in en hel massa nytt, bland annat är jag ute efter ett lite längre linne och en scarf i nån snygg variant. Får se vad jag kan hitta.

Söndag är vi bjudna på middag hos Alex föräldrar men där har vi inte riktigt bestämt hur vi gör än.

Till veckan händer ju massa skoj tex inskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0