Tisdag

Idag jobbar jag hemifrån. Alex har ledningsgruppsmöte hela dagen idag + imorgon så jag både hämtar och lämnar på dagis. Idag ska jag dessutom iväg och klippa lilla busungen. Ska bli skönt, han behöver verkligen det. Håret växer ju som ogräs på honom. 

Har haft ett lååångt samtal precis med en av de andra delprojektledarna. Vissa har lite svårigheter att sköta sina egna bitar och inte klampa in på andras områden, så jag fick sätta ner foten lite. Delprojektet jag håller i rullar på bra just nu och det känns kul, jag börjar dessutom känna mig ganska rutinerad inom mitt område och känner att jag lärt mig massor om virtualisering. 
 
I år blir det nog ingen kurs i Paris för min del, misstänker att det är bättre att spara sig till efter mammaledigheten, man vill ju kunna koppla kursen till verkligheten vilket blir svårt om verkligheten består av bajsblöjor och amning (tror inte de har såna kurser där nämligen ;-). Nåja jag har ju ett tag på mig att kolla upp kurser känns det som, närmare bestämt runt 1,5 år ungefär :-D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0