Onsdag

Idag har vi möte med jobbet kl 17 så det ska bli spännande att höra vad som är på gång. Funderar på att ta mig till Apoteket på lunchen, men får se om jag kommer så långt. Idag känner jag mig glad. Kan inte förklara riktigt varför är bara väldigt glad och lycklig. Såna dagar får man ta vara på.

Till helgen blir det ganska fullt schema, svärmor fyller år på lördag, jag och svägerskan skojade om att ge henne ett naprapatbesök i present, det är ju bra för kroppen, men samtidigt lite smärtsamt.... hihihi. Men skämt åsido är det inte helt lätt att komma på något och hon önskar sig inget så vi ska fundera lite och se vad vi kommer fram till. Innan kalaset är det ju simskola med Filip så det blir en fullspäckad lördag.

Just det ja, nu insåg jag också att vi är bjudna på fika på fredag kväll hos våra grannar, så det blir trevligt, man slipper ta sig iväg ut nånstans. Ska bli skoj att se hur det fått till det efter att ha målat om och renoverat.

Nu är det dags att återgå till jobbandet, har faktiskt haft rejält mkt att göra idag och mindre lär det inte bli.


Kommentarer
Postat av: ninni

du har inte sakt att du haft en blogg=( ...

huuuu jag har ju missat hur mycke som ... haha

hoppas allt är bra med er ...

kram

2009-02-25 @ 20:20:01
URL: http://niiinniii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej=) ville bara önska dig en godmorgon !

2009-02-26 @ 07:15:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Maria

Ninni:

Du är så välkommen hit :-). Allt är bara bra med oss.



AnnaElisabeth:

Tack detsamma (fast nu är det kväll).

2009-02-26 @ 22:07:05
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0