Onsdag - veckan rullar på!

Så var det redan onsdag, skönt att helgen närmar sig. Idag har jag sista mötet med mina "adepter" som jag är mentor för. Två studenter från systemvetarprogrammet som ska få lite inblick i arbetslivet. Jag hade totalt glömt detta så jag har några timmar på mig att förbereda mötet, men jag ska prata om konsultrollen och då jag varit konsult i snart 10 år så känns det som att det mesta sitter i ryggmärgen vid detta laget, så det blir nog att jag pratar från huvudet.

Idag blev det ingen bild på min stil för dagen, jag hade dagislämning så morgonen blir alltid lite mer stressig då. Försöker skicka in något imorgon istället. Jag tyckte att jag var väldigt knåpig som fick ihop ett sånt fint kollage med skor från Brandos igår, så ni får hålla tillgodo med det så länge.

Idag snöar det här i Malmö och snön ligger faktiskt kvar ute så det är lite vitt, inga djupa drivor direkt men det är vitt ute. Trevligt. Jag och sonen hade snöbollskastning på varandra på vägen till dagis, kul att se att han gillar snön så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0