Middag och melodifestival

Har precis kommit hem från tacomiddag och melodifestivaltittande hos svågern och hans sambo. Jag diggade att Alcazar gick vidare men Caroline af Ugglas, ursäkta mej svenska folket men vad hände?? Ingen typisk schlager tycker jag, fast iofs var det ganska magert utbud.

Idag har vi haft en ganska mysig dag, frukost tillsammans och sen åkte vi och simmade. Jag och Filip däckade efter simmet och sov nån timme, vi var trötta som små barn båda två :-D. Nu ska jag slökolla på Rosa pantern (så länge jag orkar) och sen blir det nanna för min del. Har en trevlig brunch inbokad imorgon, så kul att ha något roligt att se fram emot en söndag förmiddag, som annars brukar vara ganska händelselös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0