Måndag - sjukt trött!

Idag gick jag upp tjugo över fem vilket satt sina spår. Hela dagen går i ett töcken typ. Men jag kämpar tappert, snart kommer älsklingen hem så då blir det lite mat. Veckan har en rätt lugn start, fredgen går i jobbets tecken då de arrangerar årets första after work med dryck, plockmat och trevligt sällskap. Sen har jag spånat lite på om jag och Alex ska försöka komma iväg på middag på lördag kväll. Får kolla med honom vad han säger, vore urmysigt att få en middag på tu man hand, var ett tag sen sist. Tiden får utvisa helt enkelt.

Just det ja, jag ska klippa mig på fredag och färga håret, längtar, känner mig trist och glåmig just nu och behöver glamma till mig lite, ska nog våga mig på en rejäl färgändring denna gången, är lite less på det här blondaktiga jag haft ett tag nu. Vi får se vad frisören säger.....

Kommentarer
Postat av: linda

Hallo ja.. Vågar du färga håret nu när du är gravid. Kan ju bli en annan förg på grund av hormånerna. kram

2009-02-16 @ 18:22:21
URL: http://liindda.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo jag färgade håret när jag väntade Filip och har gjort det en gång innan jul, och jag har inte märkt något konstigt än iaf :-). Så för mig har det funkat bra, men alla kanske reagerar olika. Kram

2009-02-17 @ 08:11:31
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0