Måndag - ovanligt pigg

Måndag morgon och jag är för ovanlighetens skull rätt pigg. Vi hade en riktigt mysig helg. Lördag lämnade vi Filip hos farmor och farfar och sen åkte vi hem och lämnade bilen. Vi tog sen en runda i stan, Alex hittade jeans och jag hittade en tröja. Sen tog vi en fika innan vi gick hemåt. Därefter var det dags att bege sig till bion. Filmen var helt ok, jag väntade mig ingen oscarsnivå på den och det var en helt ok film, inget mer eller mindre. Sen tog vi oss till El Patio och åt middag. Maten var inte så fantastisk där. Räkorna jag beställde till förrätt var en besvikelse, istället för lite stora vanliga räkor så var det burk/frys variant vilket jag tyckte var dåligt. Sen gick vi hem och satt och pratade innan vi gick och la oss. Söndag vaknade vi rätt tidigt och gick och åt frukost på Element. Sen åkte vi till Nova Lund och shoppade lite, hittade några tröjor och en vårjacka till Filip. Tog en fika på Espresso house och rekade TopShops utbud av mammakläder utan framgång. Sen på eftermiddagen hämtade vi Filip. Det var en mysig helg, vi ska försöka göra om det snart igen.

Kan konstatera att det varit mkt fikande iaf, och det gillar jag, det är så mysigt att sitta inne och ta en god latte när det är kallt och ruggigt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0