Löss och skimming!

Dubbel misär blev det för oss när vi var på Plantagen och handlade för nån vecka sen. Först kommer vi hem och efter nån dag upptäcker jag att det är löss i blomman (stor orkidée vi köpt). Det är bara till att sätta den i karantän och döda lössen om man ser dem. Har inte sett några på en vecka nu så jag hoppas på att ha fått bukt med dem. Nästa "surprise" var att de hade inbrott och deras kortläsare stals. Eftersom de haft problem med skimming innan jul så trodde man även att det kunde varit samma sak den här gången, så alla kunder som handlat där efter nyår skulle kontakta sina banker. Så maken fick glatt klippa sitt kontokort och invänta ett nytt, då det fanns risk att nån kunde missbruka det.

Ska vi åka till Plantagen inom en snar framtid - i dont think so........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Trevlig blogg :)!

Jag tänkte bara säga att idag är jag idag gör massa bloggdesigner! är du intresserad av att få en ny design? Kika på min blogg och läs informationen som står där samt klicka där det står att du ska läsa mera innan du addar mig :) !

2009-02-03 @ 11:06:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0