Jane Iredale mineralsmink

När jag klarade av en av punkterna i dagens "todo" lista, så gick jag till en hudsalong. Där ramlade jag över ett nytt mineralmakeupmärke som heter Jane Iredale. Tydligen är detta märke mer skonsamt mot huden än ID Bare minerals och mer naturligt. Jag är supersugen på att testa, måste snart förnya mitt ID-kit ändå och då kan man ju prova något nytt lika gärna. Borstarna har jag ju redan så de behöver jag inte köpa igen, det är samma princip med Kabuki osv. Priset tror jag dock ligger lite högre än ID, vad jag kan se efter en snabb sökning på nätet är ca 3-400 kr för baspuder och sen får man ge ungefär 150-200 för ögonskuggorna. Men jag vet ju hur länge mitt ID-kit har räckt så det är väl investerade pengar. Jag vill inte använda massa kemiska prylar utan så naturligt som möjligt. Ska nog återbesöka den här salongen nån dag och titta lite närmare på produkterna.

Nån som hört talas om detta smink och kan ge några tips/åsikter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0