Fredag - äntligen!

Idag jobbar jag hemifrån och det är pga 2 saker. Nr 1 är att det pågår en ombyggnad på kontoret som gör att det blir KNÖKfullt överallt, ibland har folk fått dela skrivbord. Nr 2 är att jag har varit så trött och slut den här veckan att jag kände att jag kan sova lite längre om jag jobbar hemifrån, man slipper gå upp och piffa till sig osv.

Ikväll har jag ställt in min AW, jag kan ju ändå inte dricka något och har varit så trött hela veckan, så att mingla och umgås med kollegorna får stå tillbaka för ett besök hos några vänners dotter som fyller 3 år idag.

Idag ska jag iväg till frisören, ska försöka hitta läppbalsam också, är så jäkla torr om läpparna just nu.

Dags att ta tag i veckorapporten och tidrapporteringen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0