Fettisdag utan semla!

Har haft fikasällis ikväll, Alex har ju haft möte och är fortfarande borta så jag fick underhålla gästerna själv. Jag inhandlade ett par semlor och ett par biskvier, vet att det inte bara är jag som har svårt för semlor just nu. Har ätit några tidigare i år men just nu har jag bara jättesvårt för dem. Men biskvier fungerar också. Det är ju FET-tisdag och fett finns det gott om i biskvier med sist jag kollade :-D. Iaf trevligt att inte sitta själv när Alex var ute på vift.

Jag har börjat kika efter filmer jag kan se med Filip. Känns som att det snart är dags för biobesök igen. Går ju ett par filmer som verkar rätt barnvänliga, får kika lite vilka tider som finns också. Sen kan det ju vara trevligt med sällskap också så vi får se vem vi kan ragga med oss.

Kommentarer
Postat av: nattvinge

Oh, vi vill! Kram

2009-02-25 @ 08:30:21
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Trevligt :-). Vi får hitta en bra dag och film och se om vi kan boka in det! Kram

2009-02-25 @ 09:38:58
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0