Bra tempo....

Idag har jag haft en del på agendan men den börjar se mindre och mindre ut:

Klart
Skicka in tidrapport för kund + jobb 
Skicka in veckorapport för mitt projekt
Ha genomgång med ny resurs som ska hjälpa mig f r o m nästa vecka
Uppdatera planering för projektet

Kvar att göra:
Tacka av indisk kollega som ska hem imorgon Update: Fixat!
Handla gåbortpresent till dem vi ska till ikväll på middag Update: Fixat!
Gå med Filip till tandläkaren

Eventuellt (kan göras annan dag)
Gå till apoteket  Update: Fixat!
Köpa läppbalsam (ska ha ett märke som inte säljs överallt så därför är det lite krävande)  Update: Fixat!'

'Vad kan jag säga, jag är ett under av effektivitet!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0