Bitchen blev glad!

Fick meddelande från en gammal kursare idag, han har flyttat till Stockholm nu så vi hinner inte ses så ofta numera, dock har vi turen att han jobbar i Älmhult ibland och då brukar vi ta en lunchdejt för att uppdatera vad som hänt. Han är så jäkla kul och vi har alltid supertrevligt när vi ses. Hans fras "hur är det med min favoritbitch" fångar vår vänskap precis, glimten i ögat och kärlek bakom.....  Han är gay och jag älskar hans historier om galna gaydiskon i Barcelona med 10000 pers som dansar hela natten lång. Han lever ett helt sjukt annorlunda liv än jag i Stockholms coola gaykretsar (går på middagar med massa gaykändisar och skvallrar järnet om detta vilket uppskattas av undertecknad... hehe) men han är ändå sjukt jordnära när man ses. Är kul att få lite andra perspektiv på tillvaron än sitt vanliga svenssonliv ;-). Visserligen har jag varken villa, vovve eller Volvo än, men en treårig son drar ju upp Svensson faktorn en hel del. 

Vi har pratat om att ses nästa vecka, hoppas det går i lås för nu var det nån månad sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0