Äntligen hittat stretchjeans!

Igår var jag inne i stan och ramlade förbi Veromoda som hade ett par riktigt snygga tights i jeanstyg. Det är ingen gylf eller nåt, man bara drar på dem, men de ser ut som mörkblå jeans och är supersköna. Trots att magen börjar bli lite bullig. Dessa kommer att funka länge och är perfekta gravidbyxor, jag älskar modet för våren. Sen idag när jag var inne och slog till på dem så gick jag förbi MQ och fick där syn på likadana byxor fast då ett par svarta. Högg dem och de satt skitbra också, så nu har jag vips två par "stretchjeans" fast dessa är mkt skönare än normala stretchjeans. Skönt att ha lite tjockare "tights" på sig nu när det är kallt också. Kul detalj på Veromoda varianten var att det var blixtlås längst ner, något som jag verkligen hoppats på att hitta....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0