Torsdag - hyfsat bra med sömn inatt!

Inatt har Tilda faktiskt sovit helt ok, så jag är rätt utvilad. Igår var Alex iväg och fiskade med sin pappa och jag var hemma själv med Filip och Tilda. Det gick rätt bra, även om Filip trotsar en hel del när han ska sova. Idag har vi haft några kompisar här på fika och titt på Tilda, ävne om hon mest sov hela tiden som vanligt.

Idag kom också fotoboken vi beställt och den blev jättebra så jag är riktigt nöjd. Nu börjar Tilda knorra lite så jag ska springa och titta till henne! Ha en fortsatt bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: linda

skriver du inte blogg nu mer?Får du inte tiden att räcka till riktigt till det. du var ju så duktig innan på att uppdatera den. Roligt att läsa ju:) Men förstår dig om du inte hinner.. kram

2009-08-14 @ 14:49:45
URL: http://liindda.blogg.se/
Postat av: Maria

Nä hugaligen vad dålig jag varit på att uppdatera (och läsa också för den delen) blogg senaste tiden. Får skärpa mig. Kikade in på din blogg idag också, det var evigheter sen nu... Kram

2009-08-28 @ 23:07:38
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0