Skärtorsdag!

Idag är skärtorsdag och det är superskönt, ser fram emot en härlig helg. Idag ska jag bara jobba halv dag (fast vi har hel egentligen) men jag har/ska jobba in den tiden under andra dagar så det jämnar ut sig. Jag vill hämta Filip tidigt idag på dagis. Satan vad lite folk det var ute idag, det märks att många nog är lediga idag också. När jag gick till dagis och sen och handlade frukost så var det knappt några bilar alls på Föreningsgatan (normalt brukar det vara rusning vid den tiden). Kändes som en lördag eller nåt. Idag har vi inte några spikade planer, älsklingen ska ut och fiska med bror, pappa och H. Det har blivit en hel del fiske senaste tiden, men vi har pratat om det och havsöring är bara aktuellt under ca en månads tid på hela året och då tyckte jag att det var ok att han passar på nu. Han kommer ju inte att få så mkt fiskechanser i höst heller så det spelar inte mig så stor roll om han fiskar lite extra nu. Jag och Filip funderade lite på att åka till V och fika eller nåt, men vi får se hur dagsformen är hos dem innan vi bestämmer slutgiltigt. Jag har iaf bilen så att vi kan ta oss iväg om vi vill.

Under påskhelgen blir det nog lite tunnare med inlägg här så därför önskar jag en trevlig påsk till er alla redan idag så får vi se när jag får tid och möjlighet att skriva inlägg under ledigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0