Onsdag - lite mulet!

Idag är det lite småmulet för första dagen på nästan en vecka, men det gör inte så mkt när man ska jobba. Igår sålde jag cykeln, första spekulanten slog till på den och det kändes skönt. Totalt fick jag 40 (!) mail om den. Nu är nästa steg att åka och fixa en ny cykel, så nån dag när vi får tid så ska vi ta oss ut på cykeljakt.

Idag är det dags att träffa sjukgymnasten, får se vad hon har att säga. Kan vara bra att veta om det är foglossning jag har eller om det är något annat. Jag har dock inte haft några besvär alls nästan under ledigheten, kanske för att man tagit det lite lugnare? Samtidigt har jag ju ändå lyft Filip några gånger osv + att vi gick en promenad i bokskogen med Linda och Kristoffer utan att jag kände av något så det känns skönt att man inte är helt begränsad i vad man kan göra.

Imorgon är det Älmhult igen, det är första och enda dagen den här veckan, likadant blir det nästa vecka eftersom jag har utbildning måndag-onsdag. Jag tror att graviditeten påverkar min trötthet på morgonen och gör att det känns ännu tyngre än vanligt att komma upp så tidigt. Nu är det dock inte många veckor kvar till semester och sen får man ju vara hemma läääänge.

Den här veckan har Linda och Kristoffer NUPP ultraljud, med lite tur får de veta könet också så det ska bli spännande. Vi planerar en tripp till Ullared i maj, och det vore ju kul att veta könet när man ska inhandla prylar (iaf för dem som får första barnet och behöver handla på sig en hel del).

Nu är det dags för mig att ta tag i lite jobbande, ha en toppenonsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Maria,

tack för titten i min blogg och för dina tips. Kul att ni också ska till Ullared i Maj som alla andra jag pratat med ;) (inkl. mig själv)

Lycka till med magen!

2009-04-15 @ 16:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/emsansblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0