Onsdag - det finns hopp!

Igår kväll blev det ingen fika, det blev inställt pga att V blev sjuk.Vi åkte dock en sväng till IKEA hela familjen istället och där blev det glass, sonen älskar deras glassmaskiner, han satt och tittade storögt på den hela tiden när han åt sin glass.  

Idag är det sjukt härligt väder ute, när jag gick till jobbet vid strax efter sju så kunde man känna i luften att idag blir det en riktigt varm dag. Kan inte sätta fingret exakt på vad det var som gjorde att jag fick den känslan men det var något.

Idag fick jag äntligen mail om ITIL-kursen som de pratat om i typ tre månader nu, nu har datum spikats och dte fanns två tillfällen att välja på, hoppas på att jag får det jag önskat då jag var snabb i vändningarna med anmälan. Vill göra bort det så snart som möjligt så att det är avklarat i god tid innan jag ska gå hem på mammaledighet.

Idag har jag lunchlåda med mig - kors i taket. Vi käkade thaihämtmat igår och jag orkade bara halva portionen (de är gigantiska) så jag tog andra halvan som lunch idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0