Lycka!

Min läkare ringde för en stund sen (jag kan skratta mig lycklig som har en sån snabb läkare, han ringer alltså tre timmar efter att jag tagit proverna och ger mig svaret, är det möjligt i dagens sjukvård?!?). Jag fick provsvaren och nu hade värdena blivit bra (har ändrat dosen på mitt sköldkörtelhormon) så det kändes superskönt. Sen fick jag reda på blodvärdet också och det var 127 (!) så jag behöver då inga järntabletter här inte, vilket jag är oändligt tacksam för. Magen gillar dem inte så jag har bara tagit dem ett par gånger och hoppats på att mitt blodvärde skulle vara lika bra som när jag väntade Filip och det ser ju hoppfullt ut iaf. Idag är en bra dag!




Idag passar det bra med en riktigt färgglad bild på en solros, denna tog jag i vår kolonistuga för något år sen, vi hade gigantiska solrosor ett år, som växte över hustaket t o m.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch ja, järntabletter är inget kul för magen. Minns vid mina graviditeter. Ajaj. Vilken vacker solros! Underbart! Jag har alltid tyckt om solroser. De kan bli enormt stora vilket fascinerar mig.Hoppas allt är bra annars,kram

2009-04-07 @ 23:18:23
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0