Fredag - igen!

Jag kommer nog blogga mindre framöver har jag konstaterat. Idag är det fredag - jihaaa! Har betalt räkningar och det är alltid lika skönt när man blir av med det. Mån-ons den här veckan hade vi kurs i ITIL version 3 som avslutades med certifieringsprov, vi har ännu inte fått svaret så det blir spännande om nån vecka när det kommer. Igår tog jag faktsikt bilen till Älmhult, min kollega som bor här i huset liftade med så det var kul med lite sällis i bilen. Skönt med lite milersättning som tillskott på lönen också.

Nu har jag också provcyklat en Cresent cykel som var snäppet vassare än min älskade Monark Karin. Så i helgen hoppas jag på att kunna ta mig iväg och fixa den. Vore kul att få en cykel igen då jag varit utan nån vecka nu.

Jag har jagat på vår hyresvärd litegrann då jag tycker att det dragit ut lite väl länge på tiden nu med renovering av badrum + byte av parkett. Sen ska vi inte prata om tapetbiten i hallen som är borta som de skulle fixa och det lovade de för 7 månader sen ungefär, jag menar hur svårt kan det vara att ta tag i det? Vi får se vad hon återkommer med för svar. Vi har också tagit kontakt med en bekant som är elektriker för att se om han kan hjälpa oss att dra el in till toaletten så att vi kan få tvättmaskin därinne. Vore toppen att ha och även om man sen flyttar till hus där det redan finns så får man ju två maskiner istället för en vilket inte är någon nackdel heller.

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0