Fredag - hektisk dag!

Igår var jag i Älmhult och sen hade vi föräldrarmöte på dagis så därav bloggfrånvaron. Idag har jag varit i Helsingborg, syftet var att shoppa konst till vår konstförening på jobbet. Vi hittade totalt 8 verk så vi är helt nöjda med vår tur. Nu är jag hemma i Malmö igen och sitter hemma och jobbar resten av dagen. Ikväll ska vi ut på en promenix bort till svågern och hans tjej för en fika, men först är det en tur till cykelaffären som gäller, nu måste jag ta tag i att hitta en cykel. Jag känner mig bara mer och mer övertygad om att min Monark Karin är det bästa valet. Dessutom hade jag förmiddagsfika med en gammal kursare (som numera även jobbar med mig) som har en sån som berättade massa underbara detaljer om den cykeln, om jag inte redan var kär efter vår cykeltur på Ven förra sommaren så är man det ju nu. Hoppas på att kunna slå till direkt idag om allt känns rätt, provcyklat den har jag ju redan gjort en hel dag, så det behövs inte så mkt funderande.

Imorgon är det sim igen efter påskuppehållet, ska bli skoj. På söndag ska älsklingen iväg och fiska igen så då blir jag gräsänka, men det är helt ok för min del. Nu ska jag ta och jobba vidare, men jag önskar alla en härlig fredag och en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0