Uppdatering

Sonen har tajtat oavbrutet att få äta något och är så sur när han inte får så nu lät vi honom få en mugg med havrefras. Vi resonerade som att det är bättre att han får trycka i sig dem och kräks han sen kan man förklara varför vi inte ville ge det från början. Nu har han ätit en hel mugg med havrefras och bälgat i sig ett glas vatten. Nu har vi en spännande väntan framför oss innan vi vet om det kommer upp igen eller ej....

Uppdatering 2:
Han åt även en banan, och nu är klockan 11.40 och han har inte kräkts igen och är VÄLDIGT pigg och leker för fullt. Så jag tror inte det var någon magsjuka den här gången, han har dessutom bajsat utan att vara lös i magen vilket ytterligare indikerar att han inte är magsjuk. Ska ringa dagis i eftermiddag och prata lite med dem och se om han kan komma imorgon.


Kommentarer
Postat av: nattvinge

Hoppas det stannar nere, är ju så jobbigt med magsjuka. Själv har jag en på-väg-att-bli-frisk-tjej, en på-väg-att-bli-förkyld-son och en jag-är-förkyld make... lyckost mig...

2008-10-13 @ 10:51:08
URL: http://nattvinge.blogg.se/
Postat av: Maria

Oh låter ju som "nästan himmelriket" du hamnat i ;-). Hoppas de kryar på sig. Vi får höras via telefon nån kväll så får du berätta om bröllopet. Vet inte om onsdag är på fortfarande, men det kan vi ju också ringas om. Kram

2008-10-13 @ 12:01:35
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0