Trevlig fredag!

Igår var vi hos våra vänner på middag. Det var supertrevligt. Irriterande var att det tog mig sjukt lång tid att ta mig hem från jobbet för det var ett vägarbete så ett fält mitt i centrala stan var avstängt och ja i rusningstrafiken blir det ju 50% mindre bilar som kan passera där typ. Killarna stack ner till Lomma hamn och kastade lite med fiskespö innan de hämtade upp vår pizza. Sen fick vi sötpotatispaj till efterrätt och det var riktigt gott. Smakade som en blandning mellan cheesecake och pepparkaka typ. Idag är Alex på fisketur med sin bror och jag och Filip ska roa oss själva. Vet inte vad vi ska göra riktigt, funderar på att ta en tågtur, men måste samtidigt fixa en ram som behöver göras vid och då är det ju nödvändigt med bil. Hmm lyxproblem... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0