TGIF!

Äntligen fredag, och jag VAB-ar dessutom idag så det blir inte jättemycket jobb, möjligen några timmar eftersom jag skickar in rapporter för projektet på fredagarna och det kan man inte komma ifrån. Ser fram emot en helg som bjuder på följande aktiviteter:

Ikväll har jag AW med jobbet, ska bli jätteskoj, har sett fram emot det i någon vecka nu. Det blir Tant Gertrud och även om det kan vara väldigt tjockt med folk där när det är AW så är det en trevlig lokal.

Imorgon har vi sim på förmiddagen, tvättid på eftermiddagen och sen har vi faktiskt inget planerat. Troligen kommer det att förbli så också då det är otroligt skönt att ha en lördag hemma i lugn och ro, men man ska aldrig säga aldrig, vi får våra infall emellanåt.....

Söndag ska jag ha Me& I visning hemma. Det ska bli jätteskoj, har än så länge skrapat ihop fem gäster, men många faller bort pga att det är rätt dyra kläder. Totalt hade jag bjudit in 15 personer, så några fler borde väl trilla in tycker man. Kul är att två tjejer från jobbet kommer också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0