Storasyster vs Personlig assistent

Efter en hel veckas avstånd från bloggvärlden har nu Blondinbella återvänt. Kul att hon hittat tillbaka. Jag måste erkänna att jag smålog när jag läste om hennnes "nyfunna vän" Linda Rosing och deras relation. Linda har också en ganska hög speed i allt hon gör (ena veckan gör hon slut, andra gifter hon sig, allt i Aftonbladets rampljus). Blondinbella lanserade sitt utträde ur bloggvärlden för någon vecka sen för att hon "behövde tid för sig själv och sina vänner" och nu är hon tillbaka igen. Jag tror de kommer att trivas bra ihop.

Blondinbella om Linda när de gick ut på Stureplan och festade:
"- Hon är en jättegullig tjej. Jag ser henne som en storasyster, som jag aldrig haft. Hon hjälpte mig att hålla koll på mina väskor och motade bort killar som skulle komma fram och prata med mig"

Det är väl bar att gratulera dem båda, Linda har äntligen hittat någon som ser upp till henne, och Bella har hittat en helt gratis personlig ass.... nä förlåt jag menar "storasyster".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0