Stepbrothers - filmtips! (non-spoiler)

Igår kväll såg vi denna filmen äntligen. Jag har väntat på den sen jag först såg en trailer och tänkt att " det där är nog något som passar min humor". Tyvärr är det ju lite farligt när man väntar på något, man hissar upp förväntningarna och sen blir det bara pannkaka. MEN i detta fallet infriades mina förväntingar. Will Farrell är helt underbar tycker jag. Sen att filmen innehöll pubertal humor (vad sägs om en scen där Will gnuggar sina kulor på sin styvbrors trumma för att jäklas - man måste bara älska sånt). Men jag varnar känsliga tittare för har man inte kiss och bajshumor och tycker om fjantiga pubertala skämt så bör man nog skippa denna filmen helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0