Slöfock!

Jag har fått en extra resurs i mitt projekt. Det är en tjej som ska avlasta mig med saker som vi tycker är lämpliga att lasta över på henne. Superbra. Hon började i projektet den här veckan och idag skulle vi sitta ner och gå igenom lite grundsaker. Jag var på jobbet halv åtta, klockan halv nio dyker hon upp. När vi då börjar prata om när vi ska sätta oss får jag svaret "jag ska till frisören kl 9 så efter lunch får det bli".

Hmm tänkte jag för mig själv men lät det bero. När jag gick på lunch halv tolv var hon inte tillbaka än. Nu är klockan halv ett och hon är ännu inte här. Jag har ju varit på jobb tidigt och tog superkort lunch så jag ska hemåt vid senast halv fyra. Så vi får se hur mycket vi hinner idag. Händer det fler gånger kommer jag säga till men jag orkar inte vara barnvakt åt någon som är 10 år äldre än mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0